czwartek, 1 stycznia 2015

Najpiękniejszy pokoik roku!


Pokoiki to nasza specjalność! W ubiegłym roku miałyśmy przyjemność osobiście zajrzeć lub podejrzeć dla Was najpiękniejsze dziecięce przestrzenie w Polsce! Każdy z zaprezentowanych pokoików jest wyjątkowy, tak jak jego mieszkaniec :) Jesteśmy ciekawe, które z tych wnętrz podbiło Wasze serca?


Chciałybyśmy z Waszą pomocą wyróżnić najpiękniejszy pokoik 2014 i przekazać niespodziankę, która zagości w wybranym przez Was wnętrzu! Wystarczy w komentarzu pod tym postem wskazać wnętrze które Was poruszyło! Dla ułatwienia pod zdjęciami znajdziecie linki, które umożliwią Wam podejrzenie każdego z pokoików. Zapraszamy do zwiedzania i oddawania głosów na swoich faworytów!  Bawimy się do 20 stycznia :) Uwaga! Mamy również niespodziankę dla Was! Wybrany przez nas komentarz zostanie nagrodzony piękną dekoracją!

Pokój Zosi
Pokój Olgi i Jagi
Pokój Olgi i Jagi
Pokój Mai

Pokój Jaśminy

Pokój Jagny

Pokój Natalki i Jasia

Pokój Natalki

Pokój Haneczki


 
Pokój Alana



Pokój Łucji
Pokój Patryka

23 komentarze:

  1. Pokój Olgi i Jagi, zdecydowanie na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokój JASMINY zdecydowanie.jest cudny. Każdy przedmiot jest przemyślany i na swoim miejscu.Przepiękny.pozdrawiam.Iza(Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój Olgi i Jagi, to ten od którego rozpoczęła się moja przygoda z Waszym blogiem. Muszę powiedzieć, że zakochałam się w nim i ta miłość do tej pory trwa. Ile trzeba mieć w sobie smaku żeby tak zestawić meble, dodatki w pokoju dziecięcym? Nie wiem czy sama bym sobie na to pozwoliła. Pewnie brakło by mi odwagi i moje wyczucie estetyki nie ma tak szerokich horyzontów (jeszcze!) dlatego tak wzdycham patrząc na to miejsce... I jeszcze jak czytam, że dziewczyny mają w tym swój udział i nie wypłakują rzewnymi łzami swej tęsknoty za różem to przepadam. To dla mnie taki pokój księżniczek w zamkowej wieży ale bez lukru i miodu. No cudny ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trudny wybór: wciąż jestem pod wrażeniem metamorfozy w pokoju Natalki i ściany w trójkąty u Alana ale choć uwielbiam połączenie bieli i czerni z żółtymi dodatkami, oddaję swój głos na pokój Jagny - to pierwszy pokój, który zobaczyłam na Waszym blogu i od niego rozpoczęło się moje zainteresowanie pokojami dziecięcymi ;) Zakochałam się w intensywnej czerwieni mebli i aranżacji półek nad łóżkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pokoiki są piękne, a najbardziej urzekł mnie pokój Olgi i Jagi. Retro charakter i własnoręcznie wykonane ozdoby i zabawki są tym "czymś", co sprawia, że nie mogę oderwać oczu od pokoiku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie zdecydowanie najpiękniejszy jest pokój Mai,jest w całości taki jak lubię.Biel przełamana tylko miejscami kroplą koloru,styl skandynawski po całości i ta półeczka w kształcie domku,powaliła mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi najbardziej podoba sie pokoj Natalki i Jasia, ale wybor ciezki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie pokoje są piękne! Każdy jest dla mnie inspiracją bo jestem przed urządzaniem pokoju syna. Wiele elementów chętnie też przeniosłabym do swojej sypialni ;) no miód malina!!! Ale mój osobisty nr. 1 to pokój Haneczki. Znacie to uczucie kiedy mignie Wam jakiś obrazek albo poczujecie miły dla Was zapach, coś w rodzaju deja vu ale nie do końca o to chodzi. Na pewno wiecie. Mam tak z tym pokojem a to dla tego, że bardzo przypomina mój wymarzony pokój z dzieciństwa. Poddasze, metalowe łóżko, dziewczęce dodatki i najważniejsze- szafa w ścianie ze światełkiem w środku! Haneczko, nie chcesz czasem współlokatorki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokój Olgi i Jagi!!!
    Patrząc na pokój dziewczynek mam wrażenie, iż cofam się do swojego dzieciństwa, mój pokój oczywiscie nie był tak idealny, ale ten pokój mam wrażenie wygląda tak jak chciałabym by wtedy wyglądała moje własna przestrzeń :)
    Pokoik jest stworzony dla dzieci, ale też przez dzieci, one też włożyły w jego stworzenie pomysły i serce, dlatego też w każdym szczególe czuć ich obecność, czuć beztroskę, czuć dziecięce marzenia i fantazje, które dzięki zdolnej mamie magicznie ożywają, jak poduszka z wizerunkiem kota!
    Wszędzie są zabawki, dominują dziecięce kolory, "bazgrołki" dziewczynek tez sa docenione i oprawione w ramy zajmują na ścianach honorowe miejsce, niczym najpiękniejsze dzieła, widać jak dzieci sa tu wazne!
    W tym pokoju po prostu nie ma nudy, nie ma tu dorosłych, tu dzieci biorą górę, to ich świat! Dlatego, aż kipi beztroską, w powietrzu unosi sie zapach dzieciństwa i drewnianych mebli, a to zapachy które bardzo dobrze pamietam z moich własnych lat :)

    aftanazka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pokój jagny!!! co dla dziecka najważniejsze? kolor!!! i co mamy w pokoju jagny? kolor!
    i to, jak intensywność czerwonego uzupełniana jest przez ciepły szary :). i stare/nowe meble, i lalki kokeshi, i lampka zakochana w zegarze. brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. pokój Olgi Jagi - kreacja wyobraźni dziewczynek i mamy !!! Cudowny , ciepły ,bezpieczny ....oryginalny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój Olgi i Jagi!!! Jest cudny, bardzo w moim ulubionym stylu. Nietypowy, oryginalny, nostalgiczny. Widać w nim radość tworzenia i pasję. Żywe kolory, różnorodne faktury i materiały, szczypta kiczu. No takie właśnie powinno być dzieciństwo! Co jeszcze urzeka mnie w tym wnętrzu, to brak 'gadzetów'. Tu nie ma słynnych marek, poustawianych pod linijkę mebli, jest za to miłość do staroci i duże wyczucie smaku. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  15. pokój Jaśminy, od razu zauroczyły mnie te kropki na jednej ze ścian, a gdy spojrzałam na cały post to zobaczyłam jeden z najciekawiej i najpiękniej zaaranżowanych pokoików dziecięcych, a dodatkowy duży plus to fakt iż zrobiła to według własnego projektu mama Jaśminy, pokoik jest niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokój Olgi i Jagi, drewniana podłoga jest super, stolik - kojarzy mi się z podstawówką, obrazki na ścianach, tyle ręcznie robionych dodatków!!! Taki gustowny misz-masz wszystkiego co lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. to nie fair!!!! jak wybrać jeden, kiedy wszystkie cudne!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabawki w Pokój Olgi i Jagi wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń