czwartek, 14 listopada 2013

Wieszakowy comming out !

Wieszaki wychodzą z szafy! Zwykle ukryte w ciemnych zakamarkach, teraz wyglądają na światło dzienne :) Z formy czysto użytkowej, przeobrażają się w prawdziwą ozdobę pokoju. Zobaczcie co można zmajstrować z hockowych tekturowych wieszaczków oraz zwykłych druciaków.



Tekturowe wieszaki można upolować na www.hocko.pl. Tektura w czystej formie prowokuje do działania, a nawet do wspólnej zabawy z dzieckiem :)
Farba akrylowa plus ołówek z gumką lub washi tape i do dzieła!













Równie efektownie i prosto można przekształcić zwykłe druciane przemysłowe wieszaki. Wystarczą skrawki kolorowych tkanin lub zapomniany t-shirt.










Poniżej wieszaki, które ujęły nas swoją oryginalną formą i zastosowaniem.


badenbaden.jp


naturalkids.pl

Wieszak małpka - OUR CHILDREN'S GORILLA. Do upolowania tu



amerrymishapblog.com

fameboards.com

thecraftyfox.tumblr.com


teapea.co.nz


 accessorizeyourhome.nl


A może prawdziwy biały kruk - jeden z projektów Ingibjörg Hanna Bjarnadóttir.




 fraumima.blogspot.com


spudandchloe.com

Podobne wieszaczki duńskiej marki Sebra możecie znaleźć tu a dla odważnych instrukcja DIY to podejrzenia tu



pinterest.com
                

hometalk.com
                       

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło! Uwielbiam Wasze projekty!
    Moje hockowe wieszaki przejęła Małgosia i pomalowała farbami: srebrną i złotą, co, nie da się ukryć, ma swój urok, ale, co też nie da się ukryć, jest zdecydowanie mniej stylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super pomysły. Szczególnie te tekturowe, z patyków oraz owinięte materiałem są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pomysłowe rzeczy. Teraz też bardzo podobają mi się takie różne kolorowe wieszaki. Zapraszam na mojego bloga, bo u mnie są wieszaczki mojej roboty metodą decoupage. Zapraszam serdecznie i czekam na ocenę czy i Pani sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzałyśmy i faktycznie robią wrażenie :) Pozdrawiamy

      Usuń
    2. Niezmiernie mnie to cieszy :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Gałąź rządzi, u mnie też niedługo taka zawiśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, taaaaaaak, nam też się marzy kawałek brzozy pod sufitem :)

      Usuń